پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
۞۩۩۞۩ زلال جمعه ها ۩۞۩۩۞
از مجموعه اشعار سبک زلال
(دفتر زلال و زنبق)
_________________
سایه ایی نمی خواهم
واژه های آیه ایی نمــی کاهم
تا حدیث ِ عـهــد ِ ماندنم بخوانی،ای حاضــــر
لحظه های صبر میشود ماهم
بـی تو حـجـم ِ پُــر آهم
♥
♥
آیــه آیــه مـیــــدانم
سوره هایی از بهار میخوانم
بی حــضور ِ نور ِ آتـشـین خـصـال ِ چـشـمانت
میــرسم به اوج ِ درد ِ پنـهانم
حاضری که میمانم
♥
♥
جـمـعـه تـا مـُبـیـنا شد
انـتـــظار ِ دل پُــر از ملـیــکا شد
جـمـعه های بی تو،ای امیـر ِ سبز ِ احساسم
گریه های شنبه داد و دریا شد
نرگس اشک ِ مینا شد
____________
فاعلاتُ مفعولن
فاعلاتُ فاعلاتُ مفعولن
فاعلاتُ فاعلاتُ فاعلاتُ مفعولن
فاعلاتُ فاعلاتُ مفعولن
فاعلاتُ مفعولن
____________
مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
28/11/1391 - کرج
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.