خداوند کریم و حی داور
عنایت کرده بر موسی بن جعفر
در این ذیعقده پر نور انور
رسیده جشن خواهر با برادر
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
گمانم که خدا بخشیده برما
گناهان و معاصی ، چون نه تنها
فقط معصومه را بخشیده بر ما
رضا هم پا نهاده روی دنیا
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
ملائک برسرما گل بریزد
ز شیطان در جهنم ناله خیزد
شفاعت جمله جرم ما بریزد
رضا را خواهری بخشیده ایزد
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
چه شیرین دختری آورده نجمه
جهان را اختری آورده نجمه
پدر را مادری آورده نجمه
رضا را خواهری آورده نجمه
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
هوا سرشار از بوی زیارت
دعا گردیده مشمول اجابت
به پایان آمده رنج و مرارت
رسیده جشن ایام کرامت
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
سفربر قم نماید شیعه گاهی
ضریحش را ببوسد صبح گاهی
هزاران شکر درگاه الهی
به قم معصومه دارد بارگاهی
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
شفاعت از رضا آوازه دارد
عنایت را نه حد و بازه دارد
اگر مشهد هوای تازه دارد
بهشت اینجا بسی دروازه دارد
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
زپا افتادگان را تکیه گاهی
مریضان را طبیبی و داویی
غریبان را نسیم آشنایی
رضا دارد به مشهد بارگاهی
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
امام بس رئوفی داره مشهد
انیس هر نفوسی داره مشهد
غریب ارض طوسی داره مشهد
عجب شمس الشموسی داره مشهد
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
حرم هرگز ندارد سد راهی
برابر هست هر شاه و گدایی
ز صحنش تا ثریا یک نگاهی
رضا دارد مقام اولیائی
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
عجب صحن و سرایی دارد اینجا
چه ایوان طلایی دارد اینجا
به هر دردی ، دوایی دارد اینجا
رضا دولتسرایی دارد اینجا
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
علی سوم و هشتم امام است
به شیعه نعمت تام و تمام است
ز معصومی رسیده این کلام است
زیارات رضا حج تمام است
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
مولودی بسیار زیبا و دلنشین بود
<مبارک باد بر موسی بن جعفر>
اجرتان با حضرت باب الحوایج