جمعه ۲ آذر
یغما شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر از جنس فریاد نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ شماره ثبت ۹۹۸۰۴
بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
یاس هایم را خزان تاخت
ارکیده قلبم نشکفته مرگ را تجربه کرد
عشق را دربرکه چشمانم
باراها وبارهاوبارها
غسل تعمید خواهم داد
برای تو مرگ پروانه عاشقانه است
من بر شبیخون جاده چشمانت خواهم تاخت
تا صداقت عشق را به یغما نبرد
دارم بغض بالا می اورم
صدای شکستن را نمی شنوی؟
دیوار شیشه ای قلبی ترک خورد
اگرتمام محبتها را گل سرخ کنند
بازآینه شکسته راپیوند نیست
نفسهای دلتنگیم به شماره افتاده
باران چشمانم پر از اندوه
می ترسم؛
می ترسم؛ از مرگ گلها
صداقت روی طاقچه دلم پر می زند
کاش آنگاه که طوفان را بهانه کردی
وچلچله ات عزم سفر
نقاب از چهره بر نمی داشتی
عشق بر دار اویخت آتشین میخکش را
بنفشه دستان ریشه اش را برید
زندگی مرد
اینجا بوی تَرد می دهد
بوی تنهایی
راستی کوچه از خجالت اشکهایم جای پایت را با برگهای خزان زده درختان قلبم پوشاند
برای مردن خاطراتت
دیوارهاهر روز خود را در باران می شویند
می بینی!!!
همه دارند برای احیا ِ این قلب دست وپا می زنند
اما من مرده ام
نمی دانند!!!
در برزخ تو سر گردانم
اعجازِ چشمانت را می خواهد
دَمِ مسیح را برای برگشت
سارا رحیمی
۲۲خرداد۱۴۰۰
|