شنبه ۳ آذر
میر غضب جهان شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۴ شماره ثبت ۹۹۸۰۱
بازدید : ۱۵۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
مار از پونه گریزان بود و پونه از در غار آن سبز شد
او از سوراخ خزید و زهر آن وارد مغز و عصب شد
جهان با این بزرگی از دست آن جانی جان به لب شد
ناگهان خورشید گرفت و تاریک و تاریک تر شد
او بیجا جا گرفت و داروغه ی شهر و محتصب شد
جانی ترین آدم کش باز هم میر غضب شد
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرامی سپاسگذارم | |
|
سپاس فراوان بر عزیزم ممنونم | |
|
درود بر استاد گرامی و بزرگوار از کنایه ای که فرمودید آگاه هستید سپاسگذارم گوش همانا و فریاد همانا | |
|
درود بر اقای رضوی بزرگی از روضه رضوان | |
|
درود بر شما جناب شهنی بزرگ ممنونم از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید