يکشنبه ۲۷ آبان
حضرت مادر شعری از رضا رضوی تخلص (دود)
از دفتر غزلیات نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸ شماره ثبت ۹۹۷۱۷
بازدید : ۴۰۸ | نظرات : ۴۹
|
دفاتر شعر رضا رضوی تخلص (دود)
آخرین اشعار ناب رضا رضوی تخلص (دود)
|
ای قدمت پا قدمش در فشان
معجزه عشق خدای جهان
مایه فخری تو به افلاکیان
مرحمتی ، مرحمت بیکران
حضرت مادر ، ملک مهربان
عشق به ایثار تو سامان گرفت
خشت و گل خانه ز تو جان گرفت
دست تو چون دست به دامان گرفت
از نفس پاک تو باران گرفت
حضرت مادر ، ملک مهربان
دامن تو عرصه مردانگی
سایه مهرت ببرد تیرگی
غم نتواند که کند خیرگی
مهر تو بر غم چو کند چیرگی
حضرت مادر ، ملک مهربان
بوی گل از بوی تو خوشبو شده
دست گلاب از نفست رو شده
اخم تو گر یک خم ابرو شده
بر دل من اخم تو چاقو شده
حضرت مادر ، ملک مهربان
عشق تو سرمایه ایمان من
جان منی ، جان منی ، جان من
دست دعای تو نگهبان من
کاش شوی باز تو مهمان من
حضرت مادر ، ملک مهربان
زیر قدم های تو باغ بهشت
عشق تو را کس نتواند نوشت
پاکی و دور از تو بود هر چه زشت
عصمت کبرای معطر سرشت
حضرت مادر ، ملک مهربان
مایه تسکین و قرار دلی
مهر تو اندازه ندارد ولی
ذره ای از مهر خدای جلی
مهر خدا در تو شده منجلی
حضرت مادر ، ملک مهربان
اوج تمنای منی مادرم
سایه مهر تو بود بر سرم
مادر من ای همه ی باورم
کم نشود لطف شما از سرم
حضرت مادر ، ملک مهربان
گرمی بازار به هر خانه ای
مرهم درد دل دیوانه ای
شمع فروزنده کاشانه ای
موی پریشان مرا شانه ای
حضرت مادر ، ملک مهربان
عشق تو با جان من آمیخته
عشق به پیمانه جان ریخته
جور فلک با الکش بیخته
عمر الک کرده و آویخته
حضرت مادر ، ملک مهربان
مادری و عاطفه مادری
بار غمم تا به کجا می بری
تا به ابد بر سر من سروری
کم نشود سایه تو از سری
حضرت مادر ، ملک مهربان
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود جناب عزیزیان عزیز ممنون از نگاه پر مهرتان پاینده باشید و سلامت | |
|
سلام و درود جنا استکی بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
درودها استاد راجی عزیز درس بسیار ارزشمند و آموزنده ای در قالب سبزی به اشتراک گذاشتی. سپاسگزارم ازت🙏🙏 | |
|
سلام و درود بانو ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود جناب پرهیزکار عزیز ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود جناب فتحی عزیز ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود جناب معینی بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود جناب غرب عزیز و بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان پاینده باشید و سلامت | |
|
سلام و درود جناب بخارایی عزیز و بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان پاینده باشید و سلامت | |
|
سلام و درود جناب حاج محمدی بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود جناب آبسالان بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود جناب خوشرو بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود جناب شهنی بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود جناب اسفندیاری بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود جناب توکلی بزرگوار ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
سلام و درود ممنون از نگاه پر مهرتان جناب ایراندوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.