جمعه ۲۵ آبان
تمنای محبت شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۲۱ شماره ثبت ۹۹۴۴۳
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
در تغزل
ای غنچه لب بسته از این حال برون آی
از ظلمت ضدیت امیال برون آی
چه منفعل و ناخوش و همچون گل قهری؟
بگشای به خود دیده و فعال برون آی
ای یار من ای بی خبر از معجزه عشق
چون گل به شکوفایی اقبال برون آی
خواهی نشوی خرد به دستاس زمانه
افتاده شو و از دل غربال برون آی
تندی مکن و شک مکن و غائله کم کن
زین چرخه بی حاصل اِشکال برون آی
دلدار شو در عرصه آفاق دل و جان
از شعبده و عشوه به اجمال برون آی
چون ابر سیه می گذری بر دل عاشق
باران شو و با برکت اجلال برون آی
ای یار فرشته صفتم مهر بیفزای
درعشق تو بگشای پر و بال برون آی
دیری است نهان در پس اغراض بماندی
ای جلوه گه کعبه آمال برون آی
گفتی ز محال شدنی و دل من خواست
شفاف شو از پرده امثال برون آی
مهدی به تمنای محبت به تو رو کرد
ای غنچه لب بسته از این حال برون آی
مهدی رستگاری
پنجم خرداد سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست وششم مه سال 2021 میلادی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب کیمیایی عزیز. تشکر از لطف و بزرگواری تان | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب ایراندوست عزیز. تشکر از لطف و بزرگواری تان | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران سرکار خانم آهنگران. تلطف عالی مستدام | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب شهنی عزیز. تشکر از لطف و بزرگواری تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزار درود
برشما شاعر گرامی
بسیار بسیار دلنشین بود
لذت بردم
سبز باشید و سبز بمانید
روزتان خوش و فرجامتان نیک
⚘⚘⚘
⚘⚘⚘
⚘⚘⚘