جمعه ۲ آذر
نه! خبری نیست انگار شعری از آرمان پرناک
از دفتر . نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۰۰ شماره ثبت ۹۹۳۷۴
بازدید : ۳۲۹ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
درد،
حاصلخیز و
درست،
زمانِ کاشتِ عقل.
امّا
صد حیف که
این روزها فقط
علف خریدار دارد.
_________________________
نه! خبری نیست انگار...
|