چهارشنبه ۱۶ آبان
آمدم شعری از احسان صادقی
از دفتر شعری برای آسمان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۵۱ شماره ثبت ۹۹۳۶۳
بازدید : ۱۸۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب احسان صادقی
|
الهامِ تمام شعر هایم
رازیست که در سینه نهان است هنوز
من در آیینه فقط نقش تو را میدیدم
که شکستم جام خودبینیِ بی صاحب خُرد
کوله باریست پر از درد به هر سوی کشم
پای بی جان و دلی تا به لبالب جانان
منتظر هر چه نشستم خبری از تو به دادم نرسید
آمدم معجزه شاید بشود
از کَرَمت...
مست تو را دست به گیسوی کشم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما
سپاسگزارم از محبتتون🌸🌸 | |
|
درود بر جناب بخارایی عزیز
لطف عالی کم نشه🌷🌷 | |
|
ممنون از لطف شما جناب رضوی بزرگوار🌷🌷 | |
|
سلام
از لطف شما سپاسگزارم🌸🌸🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است