جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
قلبِ من جای تو باشد گرچه دانم که حقیر است
دل خریدارِ تو باشد گرچه مسکین و فقیر است
مـن اگـر هـیـچ نـدارم چـشـم بـر لـطـفِ تـو دارم
کـه نـگـه از سـرِ لطفت روشنی بخشِ ضمیر است
دیـده از چـشـمِ تـو دزدم،شـرم از چـشـمِ تـو دارم
چشمِ من شوقِ تو دارد گرچه این دیده به زیر است
رخ بـپـوشـان کـه خـلایـق بـه تـمـاشـای تـو آیـنـد
هـر کـه در بـنـدِ تـو بـاشـد گـرچـه آزاد،اسیر است
رخِ زیـبـای سـتـاره بـه شــب و دشــت شـنـیـدی؟
رخِ مـاهـت چـو سـتاره دلِ من دشت و کویر است
تـو خـود آرامـه ی جـانـی بـه امـیـن جان و جهـانی
ناز کـم کـن کـه جـهـانـی به نفس های تو گیر است
امین خلیل زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
نظر لطف شماست جناب استکی عزیز | |
|
ممنون خانم آهنگران پایدار باشید | |
|
بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و عارفانه بود
دستمریزاد
موفق باشید