جمعه ۲۵ آبان
رسم دلبری شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۲۵ شماره ثبت ۹۹۱۴۷
بازدید : ۱۳۶ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
در تغزل
آنجا نشسته ای و به من ناز می کنی
آهنگ مهر را به نظر ساز می کنی
در ژرفنای چهره زیبا و ساکتت
بی واژه دعوت از دل دمساز می کنی
با گردش نگاه پر از مستی ات به من
هر لحظه تازه شیوه اعجاز می کنی
با مرغ دل که کنج قفس بوده سالها
صدها سخن ز شورش پرواز می کنی
گیسو فشانی و ز پس موج گیسویت
آداب و رسم دلبری آغاز می کنی
برخاستم ز جای و سوی تو روان شدم
درب بهشت را به رویم باز می کنی؟
مهدی ببین نصیب جهانی نگشته است
این گفتگو که با دل همراز می کنی
خوش باش همچنان که به اوج سپهر شعر
پروازها به شیوه شهباز می کنی
یک بوسه نهان به دل شعر خود گذار
تا بوسدش چو لب به سخن باز می کنی
مهدی رستگاری
بیست و هفتم اردیبهشت سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
هفدهم مه ۲۰۲۱ میلادی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب استکی عزیز | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب کیمیایی عزیز | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب شهنی عزیز | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب عطااللهی | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب امامیان عزیز @};- @};-
| |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب مینااباد عزیز @};- @};-
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید