جمعه ۲ آذر
خبرت هست؟ شعری از امین خلیل زاده (امین)
از دفتر شاعرانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۵۸ شماره ثبت ۹۹۰۳۴
بازدید : ۲۱۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
خـبـرت هست که هر لحظه دلم تنگِ تو است؟
حال و احوالِ خوشِ ما همه در چنگِ تو است؟
مـُلـکِ بـی مـالـکِ دل خـورده بـه نـامِ تـو سند
هـمـه ی هـستـیِ ما در دلِ از سـنـگِ تو است
ما تمنای تو داریم وبه شوقت سپر انداخته ایم
جـانـا دلِ مـا کِـی به سـرش جـنـگِ تـو است
در بـاطـنِ ایـن آدمـیـان هـزار رنـگ اسـت و ریا
بـا ایـن هـمـه ایـن مـنـم کـه هـمـرنـگِ تو است
گـر سـازِ دلـت کـوک بـه آهـنـگِ جـدایـی کردی
جانا بنوازَش که امین گوش به آهنگِ تو است
امین خلیل زاده
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطف شما | |
|
سلام دوست عزیز ممنون از توجه شما،،نقد های شنا عزیزان رو با جان و دل پذیرا هستم | |
|
سپاس از توجه شما | |
|
بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه ای زیباست