یا مظهر العجائب و یا مرتضی علی(ع)
ای دست رحمتت به بلندای رود نیل
افلاک و خاکیان زده بر درگهت دخیل
بر جن و انس و حور و ملائک تویی وکیل
یا مظهر العجائب و یا مرتضی علی(ع)
بر هر لبی نشسته اگر شور نام تو
در هر دلی که پر شده از التیام تو
دارد نبی (ص)به لب همه جا احترام تو
یا مظهرالعجائب ویا مرتضی علی(ع)
الحق که آسمان به زمین خورده ی علیست
شق القمر نشانه ی نشمرده ی علیست
آیات حق ترانه ی دلبرده ی علیست
یا مظهر العجائب ویا مرتضی علی(ع)
بالاترین مقام خدا میر صف شکن
در وصف هیبتت خود دشمن کند سخن
تسیبح انبیا شده ای یا اباالحسن
یا مظهرالعجائب و یا مرتضی علی(ع)
زیبا ترین شکوه خداوند لم یزل
عالم گرفته از دمت اخلاص در عمل
ذکر (علی مدد) بنوشتند از ازل
یا مظهر العجائب ویا مرتضی علی(ع)
نهج البلاغه ات شده برتر ز هر گُهر
سردار با شهامت شبهای پر خطر
مبهوت کار تو همه اولاد بوالبشر
یا مظهر العجائب ویا مرتضی علی(ع)
یا اَشجعُ المتین و یا اَصلَعُ الاَمین
یا اَعلمُ الرَزین و یا اَورَعُ المُبین
یا اَشرفُ المکین و یا اَنزع البَطین
یا مظهرالعجائب و یا مرتضی علی(ع)
هر کس گرفته دست توسل به دامنت
دارد امید پا بگذارد به گلشنت
جانم فدای خاک قدم های متقنت
یا مظهر العجائب ویا مرتضی علی(ع)
#ایمان_اسماعیلی_راجی
زیباست مولا علی یار و دست حق نگهدارتان باد