جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر میلاد غریبی زاده
آخرین اشعار ناب میلاد غریبی زاده
|
مگر من میخواستم
که علف هرز باشم
تخمم افتاد اینجا
در کنار هزاران تخم دیگر
یکی شد سرو یکی شد گل
همه ما رشد کردیم
اما من تنها شدم....
مگر من می خواستم عاشق شوم
که تمام خط زندگیام
خط چشمانش شود
یکی رسید یکی هم مثل من...
مگر من میخواستم آهو شوم
یکی شد ببر یکی شد خرس
یکی هم مثل من.....
مگر من میخواستم
بچگی نکنم جوانی نکنم
یکی غنی شد یکی دلسوز دار
یکی هم مثل من.....
همچون علف هرز، عاشق ،آهو
همچو فردی غریب با گذشته
دارم با چنگ و دندان میجنگم
از برای آبی که و جب ها از سرم گذشته
غمگینم همیشه حتی هنگام برد
حتی هنگام شادمانی
مگر من میخواستم
که غمگین باشم
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم استاد استکی بزرگوار | |
|
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ | |
|
سلام،چشم برادر بزرگ...مرسی بابت راهنماییتون🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌺♥️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حکیمانه و زیباست
"دارم با چنگ و دندان میجنگم
از برای آبی که و جب ها از سرم گذشته "