سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
چون کویر اُفتاده و چون آسمان ( انجُم ) نما
خالی از هر بغض و کینه ، هر نفاق و دشمنی
بی تکلّف ، ساده و چون باد در صحرا ، رها
سنّتی دیرینه داریم ریشه در عهد کهن
یک سفر هر ساله مشهد ، با عیال و بچه ها
یک سفر مشهد ، جوار حضرت شمس الشموس
قصد ده روز و مناجات و عبادت با خدا
ذکر یا رب یا رب و یک ختم قران در حرم
دم گرفتن با نوای یا رضا و یا رضا
دیدن نقاره خانه از دل صحن عتیق
آب سقاخانه با یاد شهید کربلا
بهترین جای جهان از دیدگاه من فقط
صحن آزادی ، دقیقا پیش ایوان طلا
دود می گردد همه جرم و گناه زائران
با ( عنایت بخشیِ سلطان علی موسی الرضا )
یا :
باکراماتِ شهِ جانان علی موسی الرضا
یا :
با عنایات و کراماتِ علی موسی الرضا
سلام و درود
چون (عنایت + ها ) غیرمعمول بود ؛ اینگونه آوردن مصراع پایانی ( درحالت فوق ) به نظرم بهتر است.
بسیار زیبا و ارزشمند و دلپسند سرودید زنده باشید
زیارت قبول التماس دعا