سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    درد معاصر

    شعری از

    محسن حیدری

    از دفتر غزل‌ها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ شماره ثبت ۹۸۸۸۹
      بازدید : ۱۶۱   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محسن حیدری

    اول پایـــــــــــــیز بود،یک مرد شاعر گریه کرد
    ابر با کــــــــــــــــوچ پرستوی مهاجر گریه کرد
     
    عاشـــقی در امــــــــــــــتداد خاطرات یک نفر
    مـــــــــــــــــثل باران بهاری در معابر گریه کرد
     
    شاعــــــــــــری در گیر و دار روزگار فقر عشق
    خط به خط،ویران شد از درد معاصر گریه کرد
     
    او که با یک قاصدک در ایـــستگاهی مانده بود
    روز و شـــــب در انتظار یک مـــسافر گریه کرد
     
    زیر باران یک نفر تنها مـــــــــــــــیان کوچه‌ها 
    باز تا ته مــانده‌ی ســـــیــــــگار آخِر گریه کرد
     
    آدمــــــــی حیران و ویلان در حرم بعد از نماز
    پیـــــــــــش ســقاخانه در انبوه زائر گریه کرد
     
    عصــــــر پاییز و غـــروب جمعه‌ها را بی‌خیال
    بی تو ایــنجا یک نفر در حال حاضر گریه کرد
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۲۹
    درود بزرگوار
    غزلی ناب و زیباست خندانک
    فاطمه غیبی پور
    يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۵۷
    چه زیبا سرودید خندانک خندانک خندانک درود خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۴۸
    درود فراوان
    بسیار بسیار
    زیبا و عالی
    بود🌺🌸🌺
    مسعود میناآباد  مسعود م
    دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۳:۳۲
    بسیار زیبا
    درود بر شما
    ------------
    خندانک خندانک خندانک
    مولود سادات عمارتی
    دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۱۵
    درود
    احسنت
    مریم کاسیانی
    دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۵۱
    سلام،بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک
    محیا رنجبران
    چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۳۶
    بسیار زیبا 🌺🌺
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0