داش آکل و قیصر
قیصر، بهرِ خونخواهیِ ناموس
به بازارِ آب منگلِ حول وحوشِ سیروس ،
پاشنه ورکشیده و، هجوم آورده
داش آکل هم ، بهرِ اینکه ،
خیانتی نگردد به ناموس
به شیطانگاهِ این نفوس ، هجوم آورده
رزمنده ی عاشق هم
بهر یک دفاعی بی امان، ز ناموس
به سرحدات دشمن ، هجوم آورده
پس دفاع ز ناموس ،
همیشه اصل است
ز بهر لکه دار کردنش به دامان است که ،
دشمن هجوم آورده
باید داعش ، بمیرد تا ابد
یک مسلمان یعنی :
آنکه از دست و زبانش ،
همه ایمنند و سرخوش
داعش ، از بهرِ ناامنی و ناخوشیِ ناموس
به میانِ قومِ مسلمین ، هجوم آورده
شیطان ، هزاران اسم دارد
ابلیس ، اهرمن ، طالبان ، داعش ...
صدها کوفت و زهرمار، که هریک
ز افکاری پلید و، پُر ز افعالی بی ناموس ،
به قبیله های ایمان ، هجوم آورده
گرچه آنها، سفید کردند روی شیطان را ولی ،
سخت است برایم گفتنش ،
اما شنیدم دشمنی دوست نما ،
بهرِ یک خیانتی زشت به ناموس
به خانه ی رفیق فابریکِ خود ، هجوم آورده
بهمن بیدقی 1400/1/13
بسیار زیبا و دلنشین بود
مبین مشکلات جامعه