شنبه ۳ آذر
گفتی و باور کردم شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۹۸۵۳۹
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
در دنیا خندانی زکی
در جمع رندانی زکی
صد سال میمانی؟ زکی
با درد مندانی زکی
گفتی ز خوبانی زکی
بسیار با ایمانی زکی
در فکر احسانی زکی
در جمع مردانی زکی
با چارقد مردی؟ زکی
هشتاد سال کار با ثمر کردی؟ زکی
کمک به من کارگر کردی؟ زکی
از کار دنیایی خبر کردی ؟ زکی
مفت خوردی و مفت راه رفتی
کار دگر مگر کردی؟ زکی
کاری جز خون جگر مگر به من کارگر کردی؟ زگی
|
نقدها و نظرات
|
دوست گرامی سپاس بر شما آیا سر ما در کجاست نفرین بر آن باد | |
|
درود بر شما اقای مینا آباد همیشه مسعود و شادکام باشید | |
|
جناب اسماعیلی گفته اند تا خدا هست بر سلطان مپیچ گر خدا هست دو صد سلطان به هیچ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افراغ اندیشه را پاس بداریم
بداهه ای کوتاه :
"مار پیچی طولانی است
زبان چسبناک
مار خوابیده
روی گنج های
آشکار و نهان
سرزمین من