يکشنبه ۴ آذر
یاد تو شعری از رعناعرب ابادی
از دفتر انتها نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۶:۳۸ شماره ثبت ۹۸۳۰۳
بازدید : ۲۷۱ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب رعناعرب ابادی
|
بی تو و یاد تو
در من نفسی هست
،دلی هست
،دمی هست
ولی جانی نیست
به خدا در قفس تنگِ من امروز دگر
شَعَف و خُرمی و شوق به پروازی نیست
منم و عشقِ تو و باقی این عمر دراز
دم به دم،لحظه به لحظه،کم کم
شده خاموش چنان شعله امید در من
منِ پر حرف و پر از شور و نشاط،شده امروز اَبکَم
به تو محتاجم و این را همه ی شهر دگر می دانند
به چه علت خودرا،می بَری دور از من
تو که دانی که نباشی نفسم تنگ و دلم تنگ و خودم محزونم
کاش نتوانی،که کنی خود را دور
بازآیی و بمانیی و ببینی باتو،چِقَدَر شادانم...
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود ..ممنون از شما☺🙏🏻🌸 | |
|
درود..ممنون ازنظر شما.. بنده این شعر رو نخونده بودم تا به حال
سخن شما صحیحه 🙏🏻☺🌸 | |
|
سلام و درود ممنون از لطف شما🙏🏻🌸 | |
|
سلامو درود ممنون از لطف شما بانو جان🙏🏻🌸 | |
|
سلام و درود ممنون از لطف شما🌸🙏🏻☺ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.