يکشنبه ۴ آذر
نگاهم کن! شعری از شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۳۶ شماره ثبت ۹۸۲۲۶
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
آخرین اشعار ناب شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
|
✍🏻نگاهم کن!
نگاهم کن که من
عاشق ترینت بوده و هستم!
صدایم کن که من
صادق ترین ات بوده و هستم!
ببین که عشق هم
باساز و با آواز میخواند
تویی لیلی و من مجنون ،
و من لایق ترینت بوده و هستم!
نَشُستم عطر دستان توراچون گل
تمام شهر میدانند که
من عاشق ترینت بوده و هستم!
همه گفتند و نشنیدم
که عشق دریای طوفانی ست!
نمیترسم مناز امواج
کهمن قایق ترینت بوده و هستم !
#شاعرشب
#شبنم_سلیمی_فرد
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی به مهر خواندید🙏🏻🙏🏻💮💮 | |
|
سلام و درود به مهرخواندید🙏🏻🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻 | |
|
درود سبز و مانا باشید🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
درود وسپاس فراوان به مهر خواندید🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻💮 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود