جمعه ۲۵ آبان
مادر شعری از محمد امیری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۳۹ شماره ثبت ۹۸۱۸۵
بازدید : ۱۶۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب محمد امیری
|
اگر با دین و خدا آشنا نشده بودم بخدا قسم که تو می پرستیدم،
اگر می توانستم فرهنگِ لغت را تغییر بدهم بدون شک واژه #مرد را فقط برای تو می گذاشتم،،
اگر می توانستم شِرک بوَرزَم تنها تو را شریک خدا می گرفتم،،،
اگر می توانستم در نظم جهان دست بِبَرم طلوع و غروب خورشید را با خواب تو هماهنگ می کردم،،،،
اگر می توانستم واژه ایثار و از خودگذشتگی را فقطُ فقط انحصار به خودت می کردم،،،،،
اگر می توانستم سمبل خدا را در شهر بگذارم
مجسمه تورا می گذاشتم،،،،،،
مادرم اگر کافر و دیوانه بودم همه چیز را انکار می کردم جز وجودِ مهربان تورا،،،،،،،
تمام داستان های عاشقانه دروغند
معشوق واقعی تویی..
تو دلنوازترین دلبرِ دلدار منی ...
☆محمد امیری✍
#میم_الف
#گدای_مادر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف مادر