طعمی به جز تلخی برایم زندگی نداشت
در سینه ام آتش به پا کرده است رفتنت
میخواستم باشی و باشم پابه پای تو
دل را بهروی غصه وا کرده است رفتنت
بابا نمیارزد برایم زندگی دگر
اندوه را بر سینه جا کرده است رفتنت
صد شِکوه دارم از خدا و روزگار پست
پشت مرا اینگونه تا کرده است رفتنت
در خواب و بیداری به دنبال توام هنوز
بنگر که با قلبم چههاکرده است رفتنت
روی خوشی هرگز ندیدم بعد تو شبی
دل را ببین غرق عزا کرده است رفتنت
بی تو تمام شهر غمگین و پر اضطراب
ما را بدستِ غم رها کرده است رفتنت
خون میچکد از واژه واژه شعرهای من
غم را به اشعارم روا کرده است رفتنت
#بهاره_کیانی
#بهاره_کیانی_قلعه_سردی
۱۴۰۰/۲/۴
پ.ن:
تقدیم به روح بلند پدر مهربان و عزیزم
مرحوم شادروان شهید عبدالله کیانی
که با وداعش بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد...
و با پروازش به ملکوت اعلی ما را در ماتم و سوگ ابدی نشاند
روحش شاد و قرین آرامش🖤🙏🏻