جمعه ۲۵ آبان
شیدایی شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۱۵ شماره ثبت ۹۸۰۹۶
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
در تغزل
یاد باد آن که به احوال خوش شیدایی
مست بودیم ز عشق و عطش زیبایی
در دل ساحل مهتاب شبانگاه به شوق
می نشستیم به یک گوشه ناپیدایی
قامتت در بر من بود چنان معجزه ای
ماه تابان به سر سرو سهی بالایی
چشم من غرق نگاه تو و دریا به خروش
شبنمی بود فقط پیش چنان دریایی
بوسه می کرد روایت به لبان من و تو
عشق بی شائبه را از سر بی پروایی
رنگ می باخت در آن بوسه به نزد من و تو
فکر آینده و امروز و غم فردایی
غرق خواهش به دل تیره شبان می دیدیم
جلوه حیرت آن عشق به بزم آرایی
مهدی این شرح فقط ویژه صاحبنظری است
که کند فهم اشارات به روشن رایی
دم فرو بند و از آن خلسه شیرین یاد آر
که برآورد سر از حال خوش شیدایی
مهدی رستگاری
دوم اردیبهشت سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست و دوم مارس 2021 میلادی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب استکی عزیز. محتاج دعای شما خوبان هستم | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب خوشروی عزیز. | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب شهنی عزیز. | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب انصاری عزیز. | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب کریمیان عزیز. | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب ابراهیمیان عزیز. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست
التماس دعا دارم