جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
حال مرا جز خود من نفهمد
**
حال مرا جز خودمن نفهمد
کسی دوای درد من نفهمد
عاقل حال دیونه را نفهمد
جز دیونه – دیوانه را نفهمد
**
دل مرا جز دل من نفهمد
کسی غم دل مرا نفهمد
هیج عاقلی حال شیدا نفهمد
شیدا به جز دل شیدا نفهمد
**
هیچ هوشیاری حال مستی نفهمد
جز مست حال مست مرا نفهمد
من مست دیوانه چیزی نفهم
خوشم که جز این دو دلم نفهمد
**
حسن بذرگری(ایین نیشابوری)
25/1/1400
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب چشمه عزیز دیر زمانی یست دلم زخودم گرفته است هم از بیگانه هم ا ز خویش گرفته است نمی دانم از خود بنالم یا بیگانه چشمه که دلم هم از خود و هم بیگانه گرفته است ح-ب آیین1400/1/30 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید