جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر میلاد غریبی زاده
آخرین اشعار ناب میلاد غریبی زاده
|
معنای تنهایی را
چند روزیست درک کرده ام
از وقتی پژوهش هایی
در وصف کیهان کرده ام
در این عالم بی منتها
در کهکشان ما
منظومه ایست بنام شمسی
در این منظومه هشت سیاره ثابت هستند و یک سیاره قرضی(پلوتو)
همه این سیاره ها دارند قمرهایی
بجز ناهید
آری ناهید ما تنهاست
اینک می فهمم
دلیل داغ بودنش را
اینک درک کرده ام
دلیل گریه های اسیدی اش را
آری در دنیای ما هم
شاید دلیل بعضی بدخلقی ها این باشد (تنهایی)
شاید دلیل بی حوصلگی ها و ناامیدی ها و گریه ها
این باشد (تنهایی)
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست و استاد عزیز،چشم...قول میدم روز بروز بیشتر پیشرفت کنم | |
|
با اين ذوق و شوق خوب شك ندارم موفق ميشوي افرين به اين روحيه نقد پذيزي دمت گرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد