دوشنبه ۵ آذر
بیا خسته ام از انتظار شعری از مجید حجاری
از دفتر دل شکسته نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ۲۳:۵۴ شماره ثبت ۹۷۶۵
بازدید : ۶۸۶ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مجید حجاری
|
منم بی قرار،بی قرار
چشمم انتظاره، انتظار
منم بیقرارشهرانتظار
منم مانده جاده انتظار
منم مانده شبهای تنهایی
منم خسته شبهای جدایی
سکوت آهنگ دیرین من
فریاد گشته هم بالین من
کدامین عشق راسته
کدامین رفتن واقعی
ای تجسم گر رویای من
ای نوازش گرشبهای من
تواین جمعه ها چشم انتظار
تواین خلوت شب دل بیقرار
هنوزم عطرت حس میکنم
هنوزم یاد تو شیرینه واسم
هنوزم از کوچه عشق گذر می کنم
هنوزم عطرت مونده روی پیراهنم
بیا خسته ام ازانتظار
بیا گشته ام بی قرار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.