جمعه ۲ آذر
شاهد از غیب رسید شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۹۷۶۴۴
بازدید : ۳۰۲۹ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
شاهد از غیب رسید انکار بی حاصل نکن
بیش از این خود را اسیر چرخه ای باطل نکن
نه گروداری برِمن دل نه من دلداده ات
نیست صیدی برکه را بیهوده آبو گل نکن
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس استاد زیبا نگاه پرمهر شماست. | |
|
درود و بسیار سپاس از حسن توجه ومهر شما سرتان سلامت ودلتان همیشه شاااد
| |
|
درود به شما استاد گرامی بسیار همزیبا سپاسگزار مهرتان. | |
|
درود و سپاس بسیار از شما بانوی هنرمند | |
|
درود و سپاس بسیار از حسن توجهتون شاعر بزرگوار. | |
|
درود به شما و سپاس از حسن توجهتون🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود