جمعه ۲۵ آبان
بوی گل شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ۱۸:۰۹ شماره ثبت ۹۷۶۱۰
بازدید : ۱۸۴ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
سمه اللطیف
در تغزل
وقت سحر چون که صبح رایت خود برفراخت
بوی گل از دور دست شامه من را نواخت
جان من از عشق تو پر شده بود آن زمان
در دل آن رایحه بوی تو را می شناخت
نام تو در خاطرم همچو گلی می شکفت
سینه ام از عشق تو شعله صفت می گداخت
لشکر صد خاطره آمد از آن سوی یاد
بر دل خونین بی تاب من زار تاخت
عکس تو را دیدم و خنده لبهای تو
کار دل زار را سخت تر از سخت ساخت
مهدی شیدا دگر هیچ مگو کاین سحر
بوی گل از دوردست شامه من را نواخت
مهدی رستگاری
هجدهم فروردین سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
هفتم مارس 2021 میلادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد