جمعه ۲ آذر
کوره راه زندگی شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ ۱۴:۵۶ شماره ثبت ۹۷۵۲۲
بازدید : ۱۸۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
ساقیا ، پر کن پیاپی جام را
غم گرفته سر به سر ایّام را
ما چه ایم
دشنام خلقت بی گمان !
کو فلک تا بشنود دشنام را ؟
تا حسودی می کند بر ما زمان
بر حسود ما ببر پیغام را
دُرد دَرد آلود را سر می کشیم
آخرین دانسته ایم این شام را
دانه و دامست ، عمر و زندگی
دانه را دیدیم ، ندیدیم دام را
می توانستیم پی نامی شویم
ننگ خود دانیم بی شک نام را
بامدادان از سفر باز آمدیم
ترک خواهیم کرد با هم بام را
دل که سهمش از جهان ناکامی است
نا ندارد تا بجوید کام را !
کوره راه زندگی پخته نکرد !
بلکه سوزاند و سیه کرد خام را
وامدار مهرتان هستیم ، اگر
از سخا بر ما ببخشید وام را
|
نقدها و نظرات
|
استاد معزز و گرامی جناب آقای استکی بسیار ممنون و سپاسگزارم 🌺☘🌺 | |
|
سپاس و درودجناب انصاری دزفولی پاینده و تندرست باشید 🌹🌺☘🌺🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود