جمعه ۲۵ آبان
مست بهار شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۴۱ شماره ثبت ۹۷۳۶۹
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
در تغزل
خوشا به زمزمه ناب بی گسست بهار
به وقت مستی گلزار از نشست بهار
گشود مرغ دلم بال در سحرگاهان
پرید و رفت به صبح خوش الست بهار
نسیم آرزو از سوی باغ چون بگذشت
به گیسوی تو بپیچید و گشت مست بهار
شکوفه ها به تن شاخه ها برقصیدند
ز اوج خواهش لذت ز لمس دست بهار
به لاله زار دل من به اذن حضرت عشق
بتاخت لشکر قهار و بی شکست بهار
شراب نوش نگاهش مرا ز خویش ربود
چو می نمود نظر چشم می پرست بهار
هزار شکر ز اعجاز دلبری مهدی
شده است قلب تو آرام و پای بست بهار
مهدی رستگاری
نهم فروردین سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست و نهم مارس 2021 میلادی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود جناب استکی عزیز تشکر فراوان دارم از بذل عنایت و اظهار لطف تان در این صفحه شعر | |
|
سلام و درود سرکار خانم، تشکر فراوان دارم از بذل عنایت و اظهار لطف تان در این صفحه شعر | |
|
سلام و درود جناب شهنی عزیز تشکر فراوان دارم از بذل عنایت و اظهار لطف تان در این صفحه شعر | |
|
سلام و درود جناب انصاری عزیز تشکر فراوان دارم از بذل عنایت و اظهار لطف تان در این صفحه شعر | |
|
سلام و درود و سپاس بیکران جناب رضایی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد