جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
|
حالم را پرسیدی !!!
حال من خیلی خوب خراب است ...
چه رقصی میکنند بدبختی ها در زندگیم...
ظاهری آراسته ومرتب دارم پس حتما حالم خوب است!!!
جسم سالمم را دیدی کوردل..
زخمهای درونم را هرگز ندیدی ...
من زنده ام ..روی پاهایم راه میروم
آدمها را می بینم لبخند میزنم ..پس حتما حالم خوب است !!!
برای مترسک ها دست تکان میدهم ..
با گرگها میرقصم ...
کلاغها اطرافم قارقار می کنند...
من سکوت میکنم ...
پس حال من خوب است!!!
دیگر از این زیستن چه میخواهم ...
یک فنجان قهوه قجری تلخ
و اتاقی به یزرگی قبر و
خوابی طولانی همچون مرگ...
دیگر حالم را نپرس
حال من خیلی خوب خراب است!!!
پسر زاگرس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.