جمعه ۲ آذر
سقای کربلا شعری از فاطمه کشت ورز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۹۷۲۹۸
بازدید : ۲۳۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب فاطمه کشت ورز
|
ای که جانم فدای سیمای شما
باخدایید،مهربانیدسقای باوفا
زمرگ وخطربی هراس درگرما
تشنه ولی خودسقای کربلا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید