۱
گلِ نازم! بهارانت مبارک
سرورِ نابِ بُستانت مبارک
به نبضِ لحظههای محضِ رویا
سپردن، حسّ پنهانت مبارک
۲
گلِ ناز عطرِ احساسم شدی باز
صفای زندگی واسم شدی باز
میونِ اینهمه، گلهای زیبا
تو با بوی خوشت، یاسم شدی باز
زهرا حکیمی بافقی
(کتاب دلگویههای بانوی احساس)