سه شنبه ۱۵ آبان
سیگار شعری از غلام الله حافظی
از دفتر اسیر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ۱۸:۳۷ شماره ثبت ۹۷۰۲۶
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر غلام الله حافظی
آخرین اشعار ناب غلام الله حافظی
|
همدم شبهای من سیگار میباید نوشت
هر نخ آنرا غم و پیکار میباید نوشت
بیصدا من در نبودت زار با این ساختم
جنگ شبهای فراق یار میباید نوشت
میشود سیگار را داروی درد سینه خواند
سر طبیب این دل بیمار میباید نوشت
نقش چشمان قشنگِ دلربایت را به خواب
تا تصور میکنم، بسیار میباید نوشت
دیر سالی میشود من در هوایت زنده ام
زندهام را،هر نخ سیگار میباید نوشت
غلام الله حافظی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرامی! | |
|
به مهر میخوانید شهنی عزیز و گران ارج 🌺🌺🥀 درود بر شما! | |
|
آبجی عزیز خیلی ممنون🙏🌺🌺💐 منهم با شما موافقم👍 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سیگار خوب نیست