بشقاب آرزوها.
در اتاق کوچک خود بازی می کرد
و
از تاب خیالی بالا می رفت و از سرسره ی خیالی پایین
و
خسته به اتاق خود بر می گشت.
نیازش گوشی بود و کتاب امیدش خدا بود و ثواب
به گوش باش فرزند
قاتلین شخصیت در راه اند
فرستاده خدا را دریاب .
ای آسمان گریه نکن غصه نریز
مویه نکن زار نزن اشک نریز
۰۰۰
بشقاب آرزوها
...
در راه است ..........................
مهم نیست از کجا آمد..........ولی آمد......
نزدیک خانه شد
ندا آمد فرشته صبر فرما که دختر یک دخیلی بسته برما
برو بر او بده حُبّ الهی که او ناخواسته دور افتاد از ما
فرشته وارد شد.
س: سلام دخترم. دیشب شام چی خوردی عزیزم.؟
ج: چونکه من بابام دیر اومد .من خوابم برده بود.!
این بشقاب رو بگیر.هرچیز دلت خواست آرزو کن.
...
صدای درب منزل
تَق..تَق..تَق...
تَق..تَق..تَق...
عکس و خبرنگار فیلم و تشریفات
رنگ و موسیقی بوق و تبلیغات.
برای A01 هدیه
دیدید بچه ها کلاس موفقیت اینه .
در مقابل فرشته خدا.
موفقیت های پوشالی کلاس های تو خالی
دنیای هزار رنگ ما چه امیدی چه احوالی
...
فرشته فرمود
بار الها آیا علی هم اینگونه کمک می کرد
کسانی که خود سَنبُل شکستند
کلاس موفقیت می گذارند....
شاعر محمد رضا خوشرو .
فروردین ۱۴۰۰
امام علی فرمود :کوچک شمردن آن تا خود بزرگ نماید پنهان داشتن آن تا خود آشکار شود....نهج البلاغه حکمت ۱۰۰.......
عیدتان مبارک
سروده بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد