جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر غلام الله حافظی
آخرین اشعار ناب غلام الله حافظی
|
اثرِ درد من آنقدر بزرگ است که تا
او نیاید به سرم
خوابِ ابد خواهم رفت..
|
نقدها و نظرات
|
لطف نمودید استاد عزیز و گران ارج💓 سالِ نو را از صمیم قلب برایتان مبارک باد میگویم🎇🎆 همچنان سلام ها و درودهای متقابل مرا نیز پذیرا شوید! | |
|
سپاسگذارم🙏💕💕 | |
|
استاد عزیز و گران ارج🙏💚⚘⚘ | |
|
ممنون و متشکرم! | |
|
لطف تان است برادر عزیز💚🌹 همچنان درودهای متقابل مرا نیز پذیرا شوید! | |
|
لطف نمودید استاد گرامی🙏💚 سالی خوب و خوشی در کنار عزیزان تان داشته باشید🎇🎆 درود بر شما! | |
|
شاعر عزیز خیلی ممنون!💓⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
روز جانباز مبارک
برای شفای عاجل همه جانبازان عزیز خصوصا ابوی جناب قنبر پور
سوره حمد را به نیت شفا بخوانیم
بی دست و پا
قدیم ها یادش بخیر
هر بار که نسیم سحری بوی ترا می آورد
دست و پایم را گم می کردم
و در طلوع فجر
دو باره پیدایشان کرده
با وضو می شستم
تا آخرین بار
که دیگر نتوانستم آنها را بیابم
با خودت برده بودی؟
بی وفا
قالم گذاشتی؟