جمعه ۲ آذر
آسمان خسته شعری از سجاد محمد شریفی
از دفتر کافه شعر نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۹۶۵۸۵
بازدید : ۲۹۹ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر سجاد محمد شریفی
آخرین اشعار ناب سجاد محمد شریفی
|
آسمان از آدمیان خسته است
دادزند،رعد زند،باد زند
آسمان از منفی گرایان خسته است
خیس کند،ناله کند ،نور زند
آسمان از کاهل گرایان خسته است
ریشه کند، برق زند،سیه کند
آسمان از ظاهر گرایان خسته است
تگرگزند،سنگزند ،لعن کند
|
نقدها و نظرات
|
ممنون، آقای استکی عزیز ان شاء الله موفق باشید 🌷🌷🌷🌷🌷🌱🌱🌱🌹🌹🌹🌹 | |
|
ممنونم از شما خانم آهنگران 🌻🌻🌻 | |
|
ممنونم از نظر شما آقای شهنی عزیز و بزرگوار 🌹🌹🌹🌹🌻🌻🌻🌻🌹🌹🌹 | |
|
سلام ممنونم از شما آقا مسعود بزرگوار 🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷 | |
|
ممنونم از شما آقای انصاری عزیز🌷🌷🌷🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بجا و زیباست