جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
به نام خدا
الهی...
عشق را "تنها تو" شناختم من
می دانم نگفته می دانی "حرفهایم"
"دلتنگیهایم" همه از غفلت بود و بس
دگر نمی خواهم غم را
تو "شادی" جان منی
چه می خواهم دگر
جز "با تو بودن"
می دانم گفتن کلام "آسان است"
عاجزم من
توان ده باری دگر
که جز از تو
توان نیست مرا
مرا شور و حال "عشق تو"
زندگیست
"زندگی من"
بی تو "تاب" نیست مرا
"شرمسارم"
زین همه بار گنه
الهی
"عفو کن مرا"
میخواهم با تو باشم
آنسان که تو با منی و
لحظه ای نیستی از من
"جدا"
می خواهم بمانم با تو
"فقط با تو"
که همه جانم از توست
با تمام وجود
"خواهان توأم"
هر چند "ارزشی نیست"
جانم در بر "عشق تو"
می خواهم تو را
عشق تو را
آرامش حضورت را
که تنها "آرامش جان"
توئی و بس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.