چهارشنبه ۱۶ آبان
صبح امید شعری از زهرا مهدوی راد(گل یخ)
از دفتر غزل ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۹۶۳۳۶
بازدید : ۲۴۹ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
ای به جا مانده از آن حادثه ی رویایی
حسرتی مانده به دل در پسِ هر فردایی
آمدی باز کنی پیله ی من را از غم
پر کِشم سوی غزل خانه ی هر آوایی
من که درگیرِ خیالم وَ تو با بودنِ خود
صبحِ امید دلم در شبِ صدیلدایی
هیچ کس حالِ منِ غم زده را درک نکرد
حرف حرفِ غم من را تو خودت معنایی
بغض سربسته ی من اصل حقیقت این است
گرچه دل خسته ولی عاشق بی پروایی
#زهرا مهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما ممنون از حسن نظر و محبت شما | |
|
درود بر شما جناب کیمیایی گرامی ممنونم از حسن نظر شما برقرار باشید | |
|
درود بر شما گرامی به مهر خواندید مهرتان مانا | |
|
درود بر شما ناز بانو | |
|
درود برشما عزیز | |
|
درود بر شما زیبا نگرید ممنون از لطف شما | |
|
درود بر شما به مهر خواندید ممنون از حسن نظر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موفق باشید