دوشنبه ۵ آذر
جادو شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۰۰ شماره ثبت ۹۶۲۴۲
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
جادو
این چه خوش بود که در بازیِ عشق
بینِ من و یار
مغلوبش شدم
این چه خوش بود که در بازیِ مرگ
تا که روحِ قفس عادت شده ام، به او رسد
مصلوبش شدم
در تمامِ لحظه هایی که مرا می کشت
دیدگانم ، محوِ زیباییِ او بود
تو نمیدانی چگونه ،
آغشته به شوقی بی نهایت
مبهوتش شدم
ازهمه دیده شدن آزرده ام
این چه خوب است ، دراین معادله
مجهولش شدم
یک دنیا نورست ، یارِ خوبم
روحِ من هم ، همه از او
بَه چه حالِ خوشی بود ،
لحظه ی مرگ
از شوقِ رسیدن،
حس ام این بود ،
که محلولش شدم
همه لحظه لحظه های او ،
تنوع است و ایده
همه لحظه لحظه های من ،
همه جادو ، همه جادو
من ز خود چیزی نداشتم
فقط مسحورش شدم
او که فتانه ای زیباست
دلربایی ، کارِ اوست
من هم بی جسم ،
فقط روحِ دیدن بودم !
چقدر مفتونش شدم
او همه لحظه به لحظه ،
همچو معنایی ، برای انس بود
منهم بنده وار، مأنوسش شدم
هرچه نعمت داد برمن
بیکرانه ، بس سپاس
هرچه نقمت ،
لطف کرد او و، نداد
بیکرانه ، بس سپاس
هرچه را داد و نداد
ممنونش شدم
کاش ، میدانستم بعد از،
رفتنِ اینهمه بازی
چند چندم با خودم
دراین عاشقانه بازی ،
پُر ازخواهشم
پُر از،
عجزی دلپذیرم
آیا درنگاهِ پُر ارزشِ او
مقبولش شدم ؟
بهمن بیدقی 99/11/28
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض احترام استاد بزرگوار تشکری خالصانه از لطف شما شاد باشید و سلامت | |
|
باسلام و عرض احترام گرانقدر تشکری خالصانه از لطف شما شاد باشید و سلامت خیلی بزرگوارید ، سپاسگزارم | |
|
باسلام و عرض احترام بزرگوار سپاس | |
|
باسلام و عرض احترام آقای کیمیائی بزرگوار تشکری خالصانه از لطف شما شاد باشید و سلامت | |
|
باسلام و عرض احترام بزرگوار تشکری خالصانه از لطف شما شاد باشید و سلامت | |
|
باسلام و عرض احترام استاد بزرگوار تشکری خالصانه از لطف شما شاد باشید و سلامت در پناه خدا | |
|
باسلام و عرض احترام بزرگوار سپاس | |
|
باسلام و عرض احترام استاد بزرگوار تشکری خالصانه از لطف شما شاد باشید و سلامت از بداهه ی زیبایتان هم سپاسگزارم | |
|
باسلام و عرض احترام آقای شهنی بزرگوار تشکری خالصانه از لطف شما شاد باشید و سلامت | |
|
باسلام و عرض احترام بزرگوار تشکری خالصانه از لطف شما شاد باشید و سلامت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
عاشقانه و عارفانه
دستمریزاد