سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    خبرت هست زمن

    شعری از

    سارا (س.سکوت)

    از دفتر پس کوچه نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۹۶۲۲۹
      بازدید : ۵۴۳   |    نظرات : ۶۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سارا (س.سکوت)

    خبرت هست گل من،چهره ی زیبا داری
    غنچه ای،شعبده ای،دو چشم شیدا داری
    خبرت هست که چشمت ز دلم برده قرار
    نافذی،شور و شری، نگاه بینا داری
    سرو بالای بلندی و به نازک چون گل
    ای که شیرین سخنی و قد رعنا داری
    خبرت هست که جانم به دلت بسته شده
    دلربایی،صنمی،عشوه ی گیرا داری
    خبرت هست گلم،دل به تمنای تو شد
    چشم مست و لب لعل و تن دیبا داری
    خبرت هست که دل بی تو پریشان شده است
    لب شیرین و شکر خنده چو حلوا داری
    خنده ی لعل لبت گر به دل من بنشست
    ماه زیبای منی،دیده ی دریا داری
    خبرت هست که دل بی تو به صحرا شده است
    روی مژگان سیاهت شب یلدا داری
    خبرت هست که از بوی خوشت گیج و گمم
    بهترین عطر و شمیمت تو به دنیا داری
    خبرت هست گل من، بی تو چه بیمارم من
    تو چه بی عاطفه ای، وه که چه سودا داری
    خبرت هست که چشمان من از هجر تو سوخت
    دلربایی به همه،یک دل رسوا داری
    خبرت هست وفای من و شیدایی من
    همه شبهای منی،وه که چه بلوا داری
    هر چه دارند تو داری و تو دنیای منی
    از من آیا گل بی حوصله پروا داری؟!
    سارا رحیمی:پ۱۲اسفند ۱۳۹۹
    ۱۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0