سه شنبه ۱۵ آبان
خیال تو شعری از علی اصغر جودان(جاوید)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۰۳ شماره ثبت ۹۶۱۶۵
بازدید : ۲۴۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علی اصغر جودان(جاوید)
آخرین اشعار ناب علی اصغر جودان(جاوید)
|
بغض در گلویم نشسته از هجوم تنهایی
منی که فکر میکنم باخودم هنوزم اینجایی
همیشه چشم من به راه امید صبح من تویی
دراین عمیق شب زده چقد شبیه فردایی
ز لاله های نم زده زغنچه های ارغوان
به جستجو گذشته ام همیشه تنهایی
شبیه قایقی غریب مرا ببر به قلب خویش
مرا ببر به دنج خود توای عروس دریایی
به باغ من خزان زده زبعد رفتنت ببین
به گوش غنچه هابخوان بخوان که می ایی
تو ای امیر قلب من تو تاج افتخار دل
بگو قرار قلب من مرا چگونه میخواهی
نشد که بی تو سر کنم دمی بدون یاد تو
به جان مرده ام بِدَم تو ای دمت مسیحایی
به گنجه خیال من هزار یک خیال توست
به این خیال زنده ام عجب خیال زیبایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود