جمعه ۲ آذر
رحمت خدا شعری از احسان اسکندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۵۴ شماره ثبت ۹۶۰۵۷
بازدید : ۲۱۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب احسان اسکندری
|
بنام خدا
آسمان محو جمالش شد، زمین هم جان گرفت
جای هر سیاره را گفت و جهان اسکان گرفت
پیش پایش احترامن عرش برپاخاسته
پایه های ماسوا از خیزش او جان گرفت
روز ابلاغ رسالت حضرت روح الامین
از علی بن ابی طالب(ع) فقط فرمان گرفت
آیه در آیه علی(ع) شان نزول هرچه بود
اصلن از دست علی(ع) قرآن حق قرآن گرفت
کعبه لبخندی زد و از اشک شوق عرشیان
جلوه ی حق جلوه گر شد، تا ابد باران گرفت
#احسان_اسکندری
.
.
.
شعر شمعی برای تو که نشد
قد گلدسته های تو که نشد
شادم اما، مگرشنیده کسی
شاعرش را علی جواب کند؟
#قاسم_صرافان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف مولا علی علیه السلام