شنبه ۳ آذر
پدر شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر از جنس فریاد نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۹۶۰۴۴
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
پدر.....
خنده های مهربانت
آشنای کودکی
همسفر با کودکی هایم همیشه
بهترین از خاطراتم ای پدر
سایبان مهربان خانه مان
ای همه آرامش من از درون
آن صدای پای تو آن آمدن
ای که روشن قلبم از نورت همیشه ای پدر
ای صبورانه ترین شعرو غزل
بارسنگین تمام خستگی ها روی دوشت ای پدر
ای حماسه ای ترین داستان من در زندگی
مشعل روشن،...
فروزان،...
ای تو خورشیدم پدر،...
کوه غیرت،...
استواری شرم دارد از رخت
ای پناهم تکیه گاهم وقت تنهایی پدر
اعتماد هم قد کم آورد
روبه روی آن مقام دست هایت
ای تو مردانه ترین دستی برایم ای پدر
کوه عزت،...
کوه رفعت،....
سرورِ ایستادگی
کوه سر خم می کند برقامتت
بهترین از خاطراتم ای پدر،......
سارا رحیمی:پ۶اسفند۱۳۹۹
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.