جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رضا شش بلوکی (قشقایی)
آخرین اشعار ناب رضا شش بلوکی (قشقایی)
|
میدانستم پدر بیهوده میخندید
مقابل من با مشکلات میجنگید
|
نقدها و نظرات
|
آقای خوشرو بسیار بسیار ممنون | |
|
درود بر شما آقای دهنوی ممنونم | |
|
سلام خانوم مینا فتحی خیلی ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان ناب