چهارشنبه ۱۶ آبان
کنج لبانت شعری از لیلی مرادی (مجیدی)
از دفتر ایران دخت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۵۰ شماره ثبت ۹۵۸۰۸
بازدید : ۲۸۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر لیلی مرادی (مجیدی)
آخرین اشعار ناب لیلی مرادی (مجیدی)
|
مرا تنها خانه ام مردمک چشمان توست
این حال خرابم از مردن دستم در دستان توست
خانه ات آباد ای ساقی خانه خرابم کردی
به یک ساغر مرا رقاصِّ در می خانه ات کردی
ره می خانه را ببندید که جز من نرود به در خانه او
منِ خَمّارِ بی باده،پریشان،هر لحظه ام بیمارِ او
مرا محکوم کردَست به کنج میخانه آن کنج لبانت
بخند تا بیافتم هزاران بار از کنج لبت روی زبانت
سرگیجهٔ طلوع صبحگاهِ بعد شرابم باش
پناه خستگی های روح سرگشته خانه خرابم باش
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام،سپاس از نگاهتون،میدونم مشکل داره حق با شماست | |
|
چقدر با احساس و زیبا🌹🌹🌹🌹👌👌👌🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
جسارتا عروض و قافیه؟