جمعه ۲ آذر
توبا ایات قران در مسیری شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۶:۴۳ شماره ثبت ۹۵۷۴۹
بازدید : ۲۶۳ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تو با آیات قرآن در مسیری
نباشد جای هر کس خانه ی دل
تو را خط می زنم بیگانه ی دل
کسی دیوان بی دل را نفهمید
به جزعاشق که شد د یوانه ی دل
نباشد عا شقی بی اشک و لبخند
وصال تلخ و شیرین است، پیوند
تکامل یافتن بی درد و سر نیست
مکن اشکال در کار خداوند
دلی در موج و گرداب آفریدند
رها از راحت وخواب آفریدند
بخواهی یا نخواهی چاره ای نیست
مرا ماهی تو را آب آفریدند
فرح بخش و فریبا و تمیزی
لطیف و ناز و زیبا و عزیزی
تو با آیات قرآن در مسیری
اگرمی خندی و یا می ستیزی
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بزرگوار محبت دارید | |
|
سربلند باشی متشکرم از حسن حضور شما | |
|
سربلند باشی گل وجود شما زیباست | |
|
متشکرم دوست زیبا بین و معرفت مدار | |
|
بینهایت سپاس | |
|
سپاسگزارم جناب انصاری عزیز الهی زنده باشی تاهمیشه لب پر خنده باشی تا همیشه طراوت بخش باشی و معطر ز عشق آکنده باشی تا همیشه | |
|
سپاسگزارم از محبت نگاه شما | |
|
بینهایت از حسن حضور شما سپاسگزارم | |
|
متشکرم زنده باشی و سر فراز | |
|
سپاسگزارم از حسن نگاه شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دوبیتی های بسیار زیبا و شورانگیز بودند
دستمریزاد
موفق باشید