سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        جشنواره پیچک

        شعری از

        محمد نجاردزفولی

        از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۹۵۷۴۴
          بازدید : ۱۸۷   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد نجاردزفولی
        آخرین اشعار ناب محمد نجاردزفولی

        جشنواره طنز پیچک:
        جشنواره(( پیچک ))ی از خاک سر زد توی دل جا کرد
        و از آنجا تمام شهر را یکجا تماشا کرد
        ((مترسک های جنگی)) تو خاک آن پدید آمد
        ((کره بادام زمینی)) را برای صبح بر پا کرد
        برای ((کشتن آن گربه بابا)) هنرمندی
        درون ((آزمایشگاه هملت)) خون بر پا کرد
        تمام شهر آبادان ، با این ((بی بَرون)) خندید
        ((پسرهای عموها)) را درون شهر شیدا کرد
        و ((یک روز از ...))فلان بهان نمایش روی سِن آمد
         دراز چون نام آن گردید کجا در شعر من جا کرد؟
        دبیر جشنواره مرد لایق خواست از این رو
        کسی مثل(( رضا چوپان )) در باب هنر وا کرد...
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ۰۵:۰۱
        درود بزرگوار
        به شعر ناب خوش آمدید
        موفق باشید خندانک
        طوبی آهنگران
        پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۱۰
        سلام جناب
        دست مزیزا
        زیبا قلم زده اید
        مجتبی شهنی
        پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸
        سلام و درود فراوان
        بسیار
        عالی
        بود خندانک
        مجتبی شهنی
        پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
        با سرودی خوش
        آمدی درشعر ناب
        روشن کردی
        دل را چون آفتاب
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0