شنبه ۳ آذر
رنجش در یا شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۵۸ شماره ثبت ۹۵۶۳۱
بازدید : ۳۰۲ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
رنجش در یا
سخن از رنجشِ دریا لبِ ساحل گفتی
قصه ی خشکِ به سردی متما یل گفتی
باور دل اگر از شیخ بُرید ه ست رواست
شُکرِ حق را به سرِ سفره ی باطل گفتی
نفسِ محکومی و بر سفسطه عادت داری
هرچه گفتی همه بیهود ه و غافل گفتی
جمعی از قبله و آیین خدا بر گشتند
بسکه از قبله خود نزد قبایل گفتی
نیست آثار دگر گونی و هموار شدن
قصه بود آنچه که از فصل تعادل گفتی
بوی گیرای طبیعت نوزید از نفست
گرچه از برگ و بهار و گل و بلبل گفتی
به خدایی که در ا یمان خودت پیدا نیست
آن چه خود لایق آنی به اراذل گفتی
|
نقدها و نظرات
|
سر بلند بر قرار باشی جناب اخباری عزیز | |
|
بینهایت از محبت برادرانه ی شما سپاسگزارم | |
|
سپاسگزا از نگاه محبت امیز و پر بار شما سربلند باشی | |
|
بینهایت سپاسگزارم | |
|
سلام درود بر محبت و دوست نوازی شما جناب انصاری عزیز | |
|
بینهایت از حسن حضور شما سپاسگزارم | |
|
بی نهایت سپاس | |
|
بی نهایت سپاسگزارم | |
|
متشکرم سر بلند و عزیز باشی | |
|
زنده باشی سر فراز تا همیشه | |
|
بیکران سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بسیار عالیست
موفق باشید