سه شنبه ۱۵ آبان
نا امیدی شعری از غلام الله حافظی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ۰۶:۴۶ شماره ثبت ۹۵۵۷۳
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر غلام الله حافظی
آخرین اشعار ناب غلام الله حافظی
|
اینجا اگر ترانه بگویی هدر شود
تک بیت شاعرانه بگویی هدر شود
در کشوری که بوی کفن می رسد مدام
صد شعر عاشقانه بگویی هدر شود
اینجا اگر غزل بسرایی و خون نداشت
دیوان عارفانه بگویی هدر شود
حتی به رسم لیلی و مجنون گذر کنی
از عشق منصفانه بگویی هدر شود
اینجا نمادِ عشق به چشمم نمیرسد
حقا که دلبرانه بگویی هدر شود
✍️:غلام الله حافظی
|
نقدها و نظرات
|
جهانی سپاس❤ درود بر شما! | |
|
شاعر عزیز خیلی ممنون🙏💚 سلام ها و درودهای متقابل مرا نیز پذیرا شوید! | |
|
قربان محبت های بیدریغ همیشگی تان!💚 | |
|
لطف نمودید برادر عزیز❤ درود بر شما! | |
|
استاد باقر عزیز❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود