((به نام خدا))
🌺🌺🌺
باز قلم از تونوشت ای پری
ماه ترین دلبرِ هر دلبری
❤️
می چِکد از هر غزل ایهامِ تو
قافیه یِ برترِ من، نامِ تو
❤️❤️
دل که غَزل های مرا می نوشت..
عشقِ مرا با دلِ تو می سِرشت
❤️❤️❤️
رهگذرِ کوچه یِ تنگِ غزل
ذوب شد از گرمیِ تو هر بغل
❤️❤️❤️❤️
پشتِ غزل خم شده از دوریت
پایِ تو مردن، شده ماموریت
❤️❤️❤️❤️❤️
زیرِ همان روسریِ شاهکار..
مویِ پریشان شده ات آشکار
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
شب زِ خَمِ زلفِ توخاموش شد
پیرهنش باز، سیه پوش شد
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
خوب تراز خوب ترازخوب ها
مایه یِ آرامشِ آشوب ها
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
خوش بشود حالتِ شاعر زِ تو
علمِ پزشکی مُتحیِّر زِ تو
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
همسفر و همقدمِ هر خیال
پرزده بر قلبِ توام، با دو بال
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
واژه به واژه به تو توصیف شد
عشق به((چشمانِ تو))تعریف شد
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پادشَهِ خوبی و عشق و وفا
حضرَتِ زیبا رُخِ بی مُدّعا
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
دیدنِ تو زلزله برپا کند
فرضیه ها را همه رسوا کند
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
بیتِ نهایی شده بس آرِزو
حضرتِ بانو تو هم(آمین)بِگو
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
کاش که این عشقِ پُر از مهرِ ما
هیچ نَبیند به خودش انقِضا
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
امیرعلی گازارپور
🌺🌺
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید